Få en effektivare inköpsprocess med Millum
Millum Procurement är vår produkt för köpare. Detta är ett inköpssystem som täcker allt från beställning till betalning, inklusive ESG-funktionalitet.
Inköpssystemet består av många moduler och funktioner, som gör vardagen på hotellet och i restaurangen effektivare och driften mer lönsam.
Fördelar med att använda Millum Procurement för dina inköp:
- Allt på ett ställe. Endast en inloggning för alla beställningar.
- Kvalitet och pris. Du får den kvalitet du vill ha, till överenskommet pris.
- Enklare vardag. Du får tillgång till funktionalitet utformad för att underlätta administrativa uppgifter.
- Kontroll. Du får full kontroll över budgetarna med fakturahantering och rapporter.
- Allergener och näringsinnehåll. Du får information om näringsinnehåll och allergener från Matinfo.
- Hållbarhet. Du kan lättare göra hållbara val så att du uppfyller de hållbarhetsmål som är uppsatta.